Záruční a pozáruční servis

Nabízíme kompletní záruční a pozáruční servis námi dodávané stínící techniky. Naši technici Vás navštíví v dohodnutém termínu, identifikují závadu, kterou buď na místě odstraní nebo výrobek demontují, odvezou na dílnu a po opravě opět namontují zpět. V urgentních případech nouzově zabezpečí výrobky proti poškození a následně provedou opravu.

 

 

Proč uzavřít servisní smlouvu?

Pro zajištění dlouhodobé životnosti stínící techniky doporučujeme sjednat servisní smlouvu a to jak na výrobky v záruční lhůtě, tak po záruce. Tato smlouva Vám zajistí pravidelné odborné prohlídky výrobků našimi techniky. Servisní prohlídka je prováděna obvykle 1 x ročně po servisu a mytí fasády (oken). Při těchto prohlídkách zjistíme a opravíme drobné závady např. ukotvení vodících lišt u žaluzií, nefunkční čidla či chybně nastavené prahové hodnoty rychlosti větru u řídících systémů.

 

 

Jak jsou prohlídky prováděny?

Prohlídky pro interiérové stínění jsou prováděny zevnitř. Pro vnější stínění jsou prohlídky prováděny částečně zevnitř a částečně z exteriéru. Pro rychlou dostupnost a operativnost dlouhodobě spolupracujeme s výškovými specialisty (horolezci) a společnostmi zajišťujícími pronájem zdvíhacích plošin. Ze strany zákazníka je třeba zajistit k servisovaným výrobkům přístup (zábor veřejného prostranství, parkoviště, přístup do kanceláří v interiéru, atd.).

 

 

Ceny servisu bez DPH

Servisní smlouva ( servisní prohlídka 1x ročně)          individuálně (dle počtu zařízení, typu zařízení, řídícího systému a místní situace)
Cena za zpracování zakázky         250,- Kč / zakázka
Návštěva technika - identifikace závady         450,- Kč / hod / osoba - zpravidla jedna osoba
Oprava na místě         450,- Kč / hod / osoba - zpravidla 2 osoby
Oprava na místě - elektro práce         550,- Kč / hod / osoba - zpravidla 2 osoby
Oprava na místě - výškové práce         650,- Kč / hod / osoba - zpravidla 2 osoby
Zdvíhací plošina         individuálně (dle výšky objektu, terénu, atd.)
Doprava         11,- Kč / km

 

Poptávka servisních prací / hlášení závad

Pro poptávku nebo objednání servisních prací lze využít náš e-mail info@profiflex.cz nebo kontaktní formulář. Prosíme o několik důležitých informaci:

1.     Zda má závada povahu havárie

2.     Jak se závada projevuje

3.     Popis místa závady

4.     Další informace nutné k posouzení závady

5.     Fotodokumentace